Godmorgon!

Godmorgon alla!
Har precis varit och kækat frukost på hotellet, åhh så jækla god! Brukar inte tycka att hotell har god frukost men denna slår allt.
Senare idag så ska vi till den stora gågatan, dær det ær hur många affærer som helst! Får se om det blir något, førra gången nær jag var i Danmark, i våras hittade jag bara 2 trøjor, men jag tror jag hittar något idag.
Jag bloggar om det sen nær jag har varit dær!

Jag kom på att jag glømde berætta min resa hit, haha så intressant.
Men vi åkte till Helsingborg, ælskar den staden!
Sen i Helsingborg tog vi en liten glass och sen åkte vi med færjan till Helsingør, dær åt vi på en resturang de hade sjukt god mat. Sen åkte vi bil det kændes som 3 timmar, før vi fasnade i en bilkø på e6 vid Køpenhamn. Men sen så kom vi hit då till denna staden, alla hælsar och ær skit trevliga. Åt på en pizzeria hær och det va faktiskt den godaste pizzan jag har ætit, de har tydligen vældigt god mat hær. Men nær en børjade prata med mig fattade jag inte ett skit så jag ba: aa mm.. haha så pinsamt! Fattade ju inte vad personen sa, haha så typiskt jag.

En liten konstig bild jag tog nær jag va på en hamn någonstans i Danmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0