Båååååstad!

Jag kom precis hem från Båstad, skit kul var det! Det var ju tennisveckan, alltid lika roligt som vanligt. Var där i från torsdagen till lördag kväll. Min faster har sommarstuga där så var där med mina kusiner och sånt.
Såg några kändisar som Måns Zelmerlöv, hans tjej och någon kändis jag inte vet vad hon heter, en från juryn i let's dance, en från paradise hotel från förra säsongen någon blond, 2 stycken från programmet Solsidan.

Carl Philip var också där och dansade lite på Peppe's med hans nya tjej från paradise hotel (inte hon jag såg) men såg tyvärr inte de..

Jag var på modevisning som en i juryn i let's dance höll i. Där fick jag 2 jätte bra krämer, såna typ från växtriket eller något. Har provat de och de är toppen! Sen så va Sofis mode där så jag köpte en sån bag, så fick jag 3 tidningar: Klick, Sofis mode, aftonbladet, Cosmopolitan. Solskydd sån som man sprutar med, spegel, 2 jätte fina armband från JC, läppstift, något annat för läpparna, tandkräm.. haha, bara för 20 kr.
Aja nu ska jag inte babbla mer om det.


http://www.resume.se/_internal/cimg!0/270ex928ndldc6b5s0cdswailqbjc8v/Sofi%20Fahrman%3A%20Bilderna%20%C3%A4r%20ov%C3%A4ntade.jpeg

Kommentarer
Postat av: S

Åh, vad kul att du såg Måns! allt bra med dig? (:

2010-07-21 @ 09:10:33
URL: http://lifeasablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0