måndag, tisdag, onsdag..

Nu har ju skolan börjat igen, inte kul alls.. Började i måndes och redan första dagen började vi med vanliga lektioner. Ingen annan skola gör det? jaja nu ska jag sluta klagga.. Jag har inte bloggat på 3 dagar bara för mitt internet på datan funkar ej, så bloggar på min brors tjejs data.

Måndag: Efter skolan hade slutat i måndes så åkte jag och ida in till stan för ida skulle klippa sig, färga håret och sätta i löshår. Shiit vad snyggt det blev! Jag tog för och efter bilder men de är tydligen borta. Men ni får denna bilden istället.


Tisdag: Tisdagen va jag bara i skolan sen efter skolan stack jag hem till Ida. Va med henne och hade sjukt roligt! När jag skulle hem så va det sånt skit väder, det spö regnade och blåste som in i h*l*e*e, så skulle jag bara gå till bilen men fast än om jag sprang de 10 metrarna så blev jag ändå helt genom blöt! Helt sjukt så mycket det regnade. Och visste ni att så mycket det har regnat i skåne är det så mycket det regnar på nästan ett år!

Onsdag: VÄRSTA GALNA DAGEN! Det började att vi (hela skolan) skulle åka buss till Tylösand och gå en jätte lång stig som är ungefär 1 mil. Men det som var värst va att det blåste så himla mycket att vågorna va typ 20 meter, asså jag har aldrig sett så stora vågor i mitt liv. Det gick inte att stå stilla för vinden va så himla stark. Sen hade stigarna täppts igen på visa ställen så man kunde inte gå för det va skum där. Haha helt sjukt. Sen va det ju självklart några som surfade, helt galna. Efter det så åkte jag hem och ella hängde med, men hon var så trött efter det så hon typ somnade i soffan haha. Sen åkte jag och red, as jobbigt pass! Hästen va så svettig så det såg ut som att vi hade duschat den. Så nu är jag inte pigg precis, håller typ på att somna.

Och nu äntligen har jag fått min nya mobil (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0