Shopping!

Hejsan! :)
Har precis kommit ut från duschen, har varit nere på gymmet och trænat lite før en gång skull, haha. 

Jag va på Strøget i dag, en jætte stor gågata med massa affærer i Køpenhamn.
Blev ett køp på New Yorker, det blev 11 trøjor denna gången och jag som trodde att jag inte skulle hitta något. Men tydligen så hade de vældigt billigt på vissa klædelsplagg och jag gillade de så jag køpte de. Haha det roliga ær att jag køpte 11 trøjor och det blev bara 100 :-, helt otroligt billigt! Næstan før billigt. Førsta gången jag gør sånt stort fynd med så fina klæder också. Ær nog den sæmsta personen att hitta fynd. Amaziiing!
Lægger ut bilder på bloggen sen nær jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: åh tusen tack! :*

2010-08-13 @ 23:25:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Maja :)

svar; Jag ska bli medlem ;)

2010-08-14 @ 15:49:10
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-14 @ 16:03:07
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0