stan & frissan

Just nu är jag med ella, idag har ella klippt sig. Det syns inte så jätte mycket men det blev väldigt snyggt! Efter vi hade varit hos frissan så stack vi till stan och gjorde ett rekord, vara där bara i 1 timme, haha. Men det fanns ingeting där att titta på eller att köpa. Provade de byxorna jag hade lagt upp för några dagar sen men de va inte snygga idag, kan inte förklara men de såg bara inte bra ut.

Förresten jag var hos frissan igår jag med, det blev tunna ut håret, det blir så jäkla tjockt haha hon fick inte ens igenom kammen, klippte upp det lite och slingade det. Och efter det tog ella också ett till hål i örat, skit snyggt!


KOLLA HUR LÅNGT HÅR HON HADE INNAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0