Stan

Kom precis hem från stan. När jag skulle ta bussen så kom det ingen, så jag började ju gå hemåt då men så kommer det en buss fast från andra hållet där den inte ska komma i från, tur att den kom annars skulle jag bara få sitta här hemma och tråka.. Så hoppade jag på den, så sa busschauförren att bussarna är inställda har? Men läste på en lapp på vägen hem att det är på grund av en sommarfest? Jag fattar ingeting.. det måste gå några bussar här?

Jag hittade jag en tröja på Gina tricot och en på H&M.

Förlåt för mitt lilla finger som är med i bilden, haha.



Gina tricot tröjan: 199:-

Båda H&M tröjerna tillsammans: 198:- , 99:- st
H&M tröjerna ska jag nog lämna tillbaka eller vet faktiskt inte, eller i såfall den gröna.
Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

Snyyggt! :)

2010-08-10 @ 21:29:56
URL: http://lizette.tk
Postat av: mangeee

Billigt ^^

2010-08-16 @ 02:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0